خدمات تزریق پلاستیک کاوش/09125774932

ساخت هرنوع قطعه پلاستیکی در خدمات تزریق پلاستیک کاوش

۱۵ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

علت مراجعه مجدد مشتریان به تجهیزات آموزشی هنرجو چیست؟09125774932

علت مراجعه مجدد مشتریان به تجهیزات آموزشی هنرجو چیست؟09125774932


یک وایت برد خوب چیست؟


یک وایت برد خوب دارای چندین ویژگی می باشد که مهم ترین این ویژگی رنگ وایت برد می باشد تا رنگ وایت برد خوب نباشد وایت برد از مرغوبیت برخوردار نمیشود مخصوصا وایت برد هایی که از کشور چین ویا کره که وارد ایران شده است کاملا از رنگ نامرغوب تهیه میشود ویا این که بعضی از این ورق های وارداتی به دلیل این که برای وارد کننده مقرون به صرفه باشد به صورت ورق های لول شده و نازک و دارای حتی رنگ نمیباشد بلکه برچسب دارند استفاده میشود که بعد از مدت بسیار کوتاه تاب بر میدارد ،سوراخ میشود به دلیل ضخامت خیلی کم ورق،سیاه میشود و پاک نمیشود

ویژگی دیگر وایت برد خوب نوع ورق وایت برد میباشد که شرکت هنرجو از ورق های روغنی فولاد مبارکه با ضخامت 60-50استفاده میکند که بعد از مدت ها استفاده نه تاب بر میدارد چون ضخامت خوبی دارد ونه سوراخ میشود.

شرکت هنرجو دارای رزومه بسیار عالی در صنعت وایت برد بوده وهست و بهترین محصولات را ارائه می دهد .

 

هنرجو هم اکنون بزرگترین تولید کننده وایت برد، گرین برد و تابلواعلانات کشور می باشد. ما تلاش میکنیم از تمامی جنبه های زندگی مردم الهام بگیریم و کاری بینظیر انجام دهیم.

 

وایت برد های هنرجو  طیف وسیعی از سطوح نوشتاری را به شما ارائه می دهند. سطوحی که به راحتی پاک می شوند و دوام بسیار بالایی دارند.

وایت برد های ما در طراحی ها و سبک های متنوعی موجود هستند تا شما با توجه به دکور و کاربری خود انتخابی راحتتر داشته باشید.

 

 

 .

 

 


 

 

 .

 

 

۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۲:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza asadpour

روش پاک و تمیز کردن تخته وایت برد /تجهیزات آموزشی هنرجو 09125774932

روش پاک وتمیز کردن تخته وایت برد


روش تمیز وپاک کردن وایت برد

روش تمیز وپاک کردن وایت بردهای قدیمی

تذکر: موارد زیر برای تخته وایت بردهای قدیمی و دارای لکه های خشک شده است. ابتدا بخش کوچکی از تخته وایت برد را برای تمیز کردن انتخاب کنید و اگر نتیجه مطلوب بود بقیه سطح تخته وایت برد را تمیز کنید.

شما می توانید نوشته ها و رنگ های خشک شده بر روی تخته وایت بردهای قدیمی را با استفاده از مواد موجود در خانه پاک کنید. خیلی مواد و محصولات ساده که در خانه هستند می توانند لکه های سرسخت بر روی تخته وایت بردهای قدیمی شما را تمیز کنند

  • استفاده از الکل : آغشته کردن اسفنج تمیز به الکل و کشیدن آن بر روی تخته وایت برد کثیف سپس خشک کردن تخته وایت برد با پارچه خشک و تمیز. استفاده از ایزوپروپیل الکل 99% یا 90% بهترین نتیجه را خواهد داشت.
  • استفاده از هیدروژن پراکساید یا آب‌اکسیژنه: مقداری آب اکسیژنه را مستقیماً بر روی تخته وایت برد قدیمی و لکه های روی سطح تخته وایت برد ریخته و با یک پارچه یا دستمال حوله ای بر روی آن بکشید. سپس با پارچه یا دستمال حوله ای مواد را از روی تخته وایت برد جمع آوری و خشک کنید.تذکر: در استفاده از مواد شیمیایی مراقب بوده و طبق دستورالعمل های ایمنی، بهداشتی استفاده از مواد شیمیایی عمل کنید.
  • بر روی لکه های خشک شده با ماژیک وایت برد بکشید:

    به آرامی و با دقت بر روی لکه های تخته وایت برد با ماژیک مخصوص وایت برد بکشید. ماژیک های وایت برد با رنگ تیره تر برای تمیز کردن لکه ها موثرتر هستند. شاید لازم باشد این کار را چندین با تکرار کنید تا به نتیجه برسید.این روش برای پاک کردن اثر ماژیک های غیر وایت برد می تواند مفید باشد.

  • استفاده از واکس کفش بی رنگ: با استفاده از دستمال مقداری از واکس کفش بی رنگ را بر روی سطح تخته وایت برد که دارای لکه خشک شده است بکشید. با یک پارچه تمیز سطح تخته وایت برد را پاک کنید. این کار سطح تخته وایت برد را صاف و تمیز می کند.
  • استفاده از خمیردندان: خمیردندان سفید کننده را به وسیله اسفنج بر روی تخته وایت برد بکشید. پس از ماساژ دادن سطح و تمیز شده تخته وایت برد آن را با دستمال پاک کنید. خمیر دندان ها حاوی مقدار اندکی مواد ساینده و آب محلول هستند. این روش آثار به جا مانده از ماژیک های غیر وایت برد بر سطوح صاف و غیر متخلخل را پاک می کند. خمیر دندان با هر برندی را می توانید استفاده کنید.
  • استفاده از اسپری مو: لایه نازکی از اسپری مو را بر روی سطح تخته وایت برد که دچار لکه شده است اسپری کنید. اجازه دهید برای چند دقیقه خیس بخورد. سپس با یک حوله کاغذی یا پارچه نرم سطح تخته وایت برد را پاک نمایید. در صورت وجود چسبندگی آن را با استفاده از آب و صابون پاک کنید. همچنین با استفاده از اسپری خشبوکننده نیز می توانید این کار را انجام دهید.
  • استفاده از کرم ها ضد درد عضلانی: می توانید با کرم های ضد درد عضلانی تخته وایت برد قدیمی و کثیف را تمیز کنید. با چند بار دستمال کشیدن می توانید لکه های حاصل از ماژیک های غیر وایت برد را پاک کنید. کرم های درد عضلانی از خمیردندانها مواد ساینده کمتری دارند همچنین با داشتن الکل بیشتر قابلیت تمیز کنندگی بالاتری از خود نشان می دهند.
۲۹ مهر ۹۷ ، ۱۴:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza asadpour

به چه دلیل از تخته وایت بردهای هنرجو استفاده کنیم؟/ تجهیزات آموزشی هنرجو 09125774932

به چه دلیل از تخته وایت بردهای هنرجو استفاده کنیم؟

شرکت هنرجو به دلیل کیفیت بی سابقه در تولید تخته هایی باکیفیت اولین و بزرگترین تولید کننده در سطح خاورمیانه می باشد این شرکت افتخار همکاری با شرکت مپنا لوکوموتیو و مپنا توسعه 3وشرکت توسعه سیلوها را داشته و  توجه خاص  مهندسین این شرکت ها و مدیریت ارشد آنها در بین چندین شرکت که مورد آزمایش قرار گرفته شرکت هنرجو از نظر کیفیت رتبه اول را کسب نمود.

این شرکت با به کار گیری مجهزترین ومدرنترین دستگاه ها و مجهز به آزمایشگاه کنترل کیفیت توانسته است محصولاتی با کیفیت جهانی تولید کند .

هنرجو با دارا بودن کادر فنی مجرب و متخصص از زمان مشاوره تلفنی تا زمان رسیدن محصول به مشتریان  در کنار شما خواهند بود و تمامی محصولات از زمان فاکتور به مدت 12ماه دارای گارانتی  و خدمات پس از فروش میباشد.

۲۸ مهر ۹۷ ، ۱۱:۱۱ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza asadpour

تعمیرات تخته وایت برد وگچی مدارس ومراکز آموزشی هنرجو 09125774932

وایت برد وتجهیزات آموزشی هنرجو

تعمیرات تخته وایت برد وتخته گچی مدارس ومراکز آموزشی

هنرجو علاوه برتولید تابلوهای نوشتاری اعم از وایت برد مغناطیسی ،وایت برد شیشه ای مگنتی ،تخته گچی مغناطیسی در تنوع رنگ واندازه ،تابلو اعلانات ساده وقابدار شیشه ای،پایه تخته وایتبردو... به شرط سالم بودن زهوار ها تعمیرات تخته های مدارس ومراکز آموزشی انجام میشود

بهترین وبا کیفیت ترین محصولات آموزشی را ازهنرجو بخواهید .


۲۴ مهر ۹۷ ، ۱۲:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza asadpour

مرکز فروش وایت برد با انواع فریم آلومینیوم و چوبی (MDF) هنرجو 09121794604

مرکز فروش وایت برد با انواع فریم آلومینیوم و چوبی (MDF) هنرجو


هنرجو تولید کننده انواع تخته های نوشتاری با انواع زهوار اکستروژن آلومینیوم وچوبی (MDF) ،درتنوع اندازه

هنرجو همچنین تولید کننده پایه تخته وایت برد وتابلو اعلانات ساده و قابدار شیشه ای با بالاترین کیفیت ومناسبترین قیمت میباشد.

۲۲ مهر ۹۷ ، ۱۴:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza asadpour

بهترین وایت برد وتجهیزات آموزشی در تهران وشهرستان ها 09125774932

وایت برد وتجهیزات آموزشی هنرجو

هنرجو تنها و اولین تولید کننده تخته وایت برد های ایرانی با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت در تهران وشهرستان ها

هر موسسه یا مراکز آموزشی که از محصولات هنرجو استفاده استفاده کرده باشد برای همیشه از کیفیت محصولات راضی خواهد بود

۱۸ مهر ۹۷ ، ۱۵:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza asadpour

بهترین تولید کننده تخته وایت برد در تهران هنرجو09125774932

بهترین تولید کننده تخته وایت برد در تهران

بهترین تولید کننده تخته وایت برد در تهران هنرجو میباشد

کارخانه هنرجو سال هاست که با توجه به نیاز اقشار فرهنگی این سرزمین،تولید محصولات کاملا ایرانی با بالاترین کیفیت وضمانت تمامی محصولات برای کلیه ی دبیران ،اساتید ،دانش آموزان و دانشجویان در حال تولید محصولات با کیفیت داخلی است .

ما همواره از اینکه اساتید گرانقدر و دیگر اقشار فرهنگی جامعه ،مصرف کنندگان محصولات هنرجو هستند ،افتخار می کنیم وخود را در مقابل انتخاب آن ها مسئول می دانیم.

هنرجو با سرلوحه قرار دادن کیفیت عالی ،طراحی کار آمد ،در کنار قیمت مناسب وکسب رضایت مشتری هم اکنون به عنوان یکی از تولید کنندگان محبوب ایرانی در میان کلیه مدارس و دانشگاه ها به شمار آمده واز اعتماد ویژه ی بسیاری از این مراکز برخوردار می باشد.

یکی از اصلی ترین محصولات هنرجو ،تخته وایت برد می باشد .وایت برد های هنرجو صدرصد ایرانی بوده ومواد اولیه آن از نظر کیفیت هم تراز نمونه های خارجی می باشد.

و هر زمان که سخن از تجهیز مدارس و دانشگاه ها به میان می آید، اولین و تنها نامی که به خاطر می آید هنرجو میباشد.

 

۱۶ مهر ۹۷ ، ۱۳:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza asadpour

تعمیرات تخته های مدارس ومراکز آموزشی هنرجو 09125774932

تعمیرات تخته های مدارس ومراکز آموزشی هنرجو

هنرجو در کنار تولید تخته های نوشتاری اقدام به تعمیر تخته  وایت برد های مدارس نموده است وبه شرط سالم بودن زهوار ها و بقیه قطعات تعمیر تخته وایت برد و گچی را انجام میدهد .
هنرجو همچنین خدمات رنگ کاری ورق وایت برد وگرین برد را نیز با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت انجام می دهد .
بهترین وباکیفیت ترین محصولات را از هنرجو بخواهید.
۱۵ مهر ۹۷ ، ۱۲:۳۱ ۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza asadpour

تجهیزات اداری و آموزشی هنرجو09125774932

تجهیزات آموزشی واداری هنرجو

هنرجو تنها تولید کننده تجهیزات آموزشی واداری در تهران وایران که تمامی

محصولا ت خودرا از ورق وایت برد ،رنگ وایت برد،چوب MDF،زهوار و تمامی

موارد دیگر از مواد اولیه مرغوب ایرانی استفاده میشود که از لحاط کیفیت

وایت برد ها همانند وایت برد های سرامیکی میباشد .

هنرجو تولید کننده وایت برد مغناطیسی،وایت برد شیشه ای رنگی مگنتی،تخته گچی سیاه وسبز مگنتی ،پایه تخته وایتبرد،تابلو اعلانات ساده وقابدار با بالاترین کیفیت ومناسبترین قیمت

۱۴ مهر ۹۷ ، ۱۴:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza asadpour

تخته وایت برد شیشه ای مگنتی هنرجو 09125774932

مرکز وایت برد شیشه ای مگنتی هنرجو

هنرجو تولید کننده وایت برد شیشه ای نشگن (سکوریت) مگنتی با داشتن بالاترین کیفیت


وایت برد شیشه ای هنرجو برخلاف بسیاری از تولید کننده ها که از لیبل استفاده میکنند از


رنگ برای شیشه  استفاده میشود که قابل شستشو بوده وبراثر حرارت و گرما جمع نمیشود

هنرجو همچنین تولید کننده انواع تخته وایت برد مغناطیسی،تخته گچی مگنتی ،تابلو

اعلانات ساده وقابدار ،پایه تخته وایت برد


۱۱ مهر ۹۷ ، ۱۳:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
reza asadpour