متن در مورد تخته وایت برد های هنرجو

وایت برد مغناطیسی هنرجو

وایت برد مغناطیسی هنرجو با طراحی زهوار ۳/۵ سانت بسیار زیبا و شکیل

 

وایت برد مغناطیسی هنرجو دارای طراحی زهوار بسیار زیبا و شکیل و مدرن میباشد این نوع تخته وایت بردها دارای صفحه مغناطیسی میباشد و این امر باعث میشود تخته پاکن و ماژیک هایی که دارای خاصیت مغناطیسی
روی صفحه بچسبد.این نوع تخته وایت برد با پاک کنندگی عالی و حتی بعداز چند ساعت و جند روز نوشته روی تخته بماند سیاهی یر جا نمیگذارد برخلاف وایت برد شرکت های دیگر که از محلول یا اسپری خاصی برای پاک کردن وایت برد توصیه میکنند و ممکن است هر لحظه در دسترس نباشد و یا به دلیل بی کیفیت بودن ماژیک با برند خاصی را توصیه میکنند وایت برد های هنرجو انتخاب نوع وبرند ماژیک را بر عهده مشتریان قرار میدهد تا تفاوت وایت برد های هنرجو با سایر وایت بردها را احساس کند
تمامی زهوار ها و گوشه ها از مواد اولیه مرغوب و غیر ضایعاتی میباشد که قابل استفاده برای تمامی سنین باشد.
جنس زهوار ها آلومینیومی درجه ۱میباشد و پشت تخته ها هم MDF, ویا ورق گالوانیزه جهت جلوگیری از ورود رطوبت طبق سلیقه مشتریان میباشد.

وایت برد مغناطیسی هنرجو این خاصیت را دارد که میتوان از طریق مگنت برای چسباندن ورقه های کاغذ بر روی آنها نیز استفاده کرد .

وایت برد مغناطیسی هنرجو دارای تنوع در اندازه و زهوار می باشد و از کوچکترین اندازه از ۲۰ سانت تا ۳متر اندازه تخته موجود میباشد .

وایت برد مغناطیسی هنرجو دارای فریم آلومینیوم اکستروژن میباشد که از مواد اولیه جهت حفظ کیفیت استفاده میشود و بر عکس برخی شرکت ها که از مواد بازیافتی و بی کیفیت استفاده می کنند .

همچنین وایت برد مغناطیسی

دارای زهوار MDF با هر رنگی جهت ست کردن محیط مورد نظر موجود می باشد.

شرکت هنرجو دارای وایت برد هایی با بالاترین کیفیت و تنوع بسیار ،طبق سلیق مشتریان میباشد.